Bronsmatch ikväll!

Wuhu, bronsmatch ikväll då...det b etyder ju bara att finalen börjar närma sig :D

Uruguay-Tyskland spelar om bronspengen, jag är rätt säker på att tyskarna tar den utan större problem, men man vet ju aldrig i detta VM ;)
Så länge D. Forlan är i toppform i Uruguay så kan det nog bli en nervkittlande avslutning på bronsmatchen med tanke på att flera tyska spelare är sjuka/skadade, bl.a. Klose som sägs blivit smittad av en influensa som flera spelare i laget bär på och Özil har en skada i bakre låret men beräknad ändå komma till start.

Men om ni vill tjäna storkovan, ta då mitt heta tips i denna heta sommardag och satsa en slant på Tyskland, med rätt odds och en hääärligt stor vågad satsning så kan det löna sig ;)
Betway.com brukar ha schyssta odds :D

Och juste, matchen börjar kl. 20:30 för er som vill veta (eller läser detta haha) på svt2 (eller svt1, aja)...men nu pallar jag inte skriva mer just NU, för det e så himla hett här inne, för ett tag trodde jag att de va jag men det visade sig att temperaturen där ute stod på 30 grader...

                                                 
Glöm inte å satsa, vinner ni stoooort kan ni ju alltid skänka en slant till de behövande nere i Sydafrika :)


                                                                


Peace Out! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0