Champions League nära för City! :D

1-0 mot Blackburn. Manchester City tog ett steg närmare Champions League.

Edin Dzekos första Premier League-mål för Manchester City sedan 300-miljonersövergången från Wolfsburg var en rejäl avbetalning.

Målet gav segern borta mot Blackburn och betydde att seriefemman Tottenham distanserades med fem poäng. City har dessutom chansen att ta sig förbi Arsenal och knipa tredjeplatsen. Till den är det visserligen lika många poäng men City har en match mindre spelad.

- Ibland är det svårt. Jag är inte den förste som har gjort en dålig start. Men jag är glad över att jag gjorde mål och hjälpte laget, säger Dzeko enligt AP, och fortsätter:
- Nu ska vi se framåt. I dag var en väldigt bra dag, det är en ny start för mig och för City.


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: haha det va fett gött :D

2011-04-26 @ 18:20:40
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0