Prince lovar Jacksondans ;)

Hade Kevin Prince Boateng kanske passat bättre i Fulham? Ghananen utlovar dans om Milan vinner serien.
- Då ska jag dansa moonwalk klädd som Michael Jackson, säger han.

När Milan haft flera ordinarie mittfältare borta på grund av skador har ghananen Kevin-Prince Boateng klivit fram som en av lagets viktigaste spelare. Nu lovar mittfältaren att bjuda fansen på något extra om Milanolaget vinner ligan i år.

- Om vi vinner scudetton ska jag dansa moonwalk klädd som Michael Jackson, förhoppningsvis på planen, säger Boateng till Gazetta dello Sport.

- Jag har aldrig vunnit något stort i hela min karriär. Scudetton vore en stor bedrift.

Boateng tror också att Milan har chans på dubbeln - trots bara 2-2 hemma mot Palermo i cupsemifinalens första möte.

- Ja, absolut. Det är två realistiska mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0