Balotelli längtar hem

Mario Balotelli trivs i händelsernas centrum. Däremot trivs han inte i Manchester.
- Jag gillar inte staden, säger han till Sky Sport Italia.

Den 20-årige anfallaren menar dock att han inte har något problem med sin tränare eller sina lagkamrater, utan att det är staden som inte motsvarar hans förväntningar:

- Jag trivs inte i Manchester, jag gillar inte staden. Jag är nöjd med tränaren och laget, men man kan inte få allt.

- Jag saknar inte Milano, jag saknar Brescia, mitt hem. Jag saknar min familj och mina vänner, men jag tror att mina erfarenheter i England kommer få mig att växa som människa.

Balotelli ger inga ledtrådar om hur länge han planerar bedriva sin personliga utveckling i England, men erkänner att Milan är ett intressant alternativ:

- Jag vet inte om jag kommer stanna hela mitt kontrakt. Jag är här nu och sen får vi se.

- AC Milan? Det är en fantastisk klubb, det skulle kunna hända en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0