"Känner mig fenomenal"

Cristiano Ronaldo öser in mål för Real Madrid.
Och det lär bli fler.
- Sanningen är att jag känner mig fenomenal, säger portugisen.

Sedan flytten från Manchester United har yttern verkligen rosat marknaden i La Liga. 24 mål så här långt i seriespelet – exakt lika många som Lionel Messi i Barcelona. Ändå lovar Ronaldo att fansen kan vänta sig ännu vassare framträdanden framöver. Enligt honom själv har vi inte fått se den riktiga formtopp han har på lager.

- Jag tror att jag kommer att prestera mer i den sista och avgörande delen av säsongen, jämfört med inledningen, säger Ronaldo till radiostationen Cadena Ser.

Apropå sin form har han ett finfint omdöme:

- Sanningen är att jag känner mig fenomenal, säger han.

Jag tror honom, kolla bara in denna läckra ryggfinten ;)


Kommentarer
Postat av: Florence

sv: tack det samma =)

2011-02-13 @ 00:15:29
URL: http://floor.blogg.se/
Postat av: MAJZANS

sv; Okej, gött!

Jodå det är bara bra med mig :D Händer idag? :)

2011-02-13 @ 13:30:51
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0