Klitsjko knäckte Haye! ;D

Ukrainaren var en överlägsen vinnare i supermötet.

Vladimir Klitsjko – där har ni världens bästa boxare.
Ukrainaren tog en överlägsen poängseger i superfajten mot David Haye.

– Jag kommer alltid att försvara mina titlar, säger Klitsjko.

Det blev ingen knockout – men ändå en tydlig segrare.
David Haye försökte och försökte, men hade inget att sätta emot den väldige Vladimir Klitsjko.

Ukrainaren vann på poäng i överlägsen stil och kammade hem fyra av fem tungviktstitlar under en och samma kväll. Vem som erhåller den femte? Storebrorsan Vitali, såklart ;)

– Jag vill tacka alla som har kommit hit och stöttat mig i dag. Jag kommer att försvara alla titlar jag vinner, säger Klitsjko.

Bröderna Klitsjko efter superfajten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0