Champions League final! :D

Ikväll är det äntligen dags för final i Champions League!

På ena sidan står FC Barcelona redo för att bärga den ärofyllda pokalen för fjärde gången, på den andra står Manchester United som är redo för revanch efter 2-0-förlusten i finalen 2009.

Mitt Real Madrid gick ju tyvärr inte vidare till finalen efter att blivit utslagna av Barcelona, så självklart tänker jag inte heja på katalanerna i kvällens match.

I Premier League håller jag ju på Manchester City och deras lokalrivaler är ju det andra Manchesterlaget, United.

Men eftersom att United är C. Ronaldos gamla klubb så får jag heja på engelsmännen :)

Jag hoppas det blir vinst för United, 2-1.
Patrice Evra gör 1-0 i kanske den 11:e minuten, Messi/Xavi kvitterar strax efter halvtidsvilan och Rooney blir matchens hjälte med sitt 2-1! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0