Galliani hyllar Zlatan

Ibrahimovic gjorde i helgen ett riktigt konstmål när AC Milan spelade oavgjort mot Lecce. Igår var det dags igen för ett nytt mål. Efter ett snygg kontring gjorde Zlatan ett nytt konstmål och efter matchen var Galliani full av beröm – inte minst till sig själv som hämtade Ibrahimovic till Milan.

- Han har alltid spelat en avgörande roll, även före han kom till Milan. När jag var i Barcelona var jag säker på att han kunde ge oss något alldeles extra.

- Det är ingen överraskning, han är en av de bästa spelarna i världen. Rent allmänt är hela vårt anfall extraordinärt.

Även Allegri var nöjd efteråt med sina anfallare och lyfte fram Cassano – och samarbetet mellan nyförvärvet och Zlatan.

- Han spelade bra tillsammans med Ibra och Robinho. Jag är väldigt nöjd med vad jag såg.

Kolla in hans mål mot Bari i Italienska cupen (Milan vann med 3-0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0