Gervinho officiellt klar för Arsenal

En affär som uppgetts varit klar en längre tid är nu till slut helt officiell. Idag presenterades Gervinho på Arsenals hemsida.

Förra veckan annonserade Arsenal att affären var i hamn. Nu är även alla papper godkända och den förre Lille-anfallaren kan börja leta bostad i London.

24-åringen säger lyriskt till Arsenals hemsida:

"Det är en underbar känsla att vara en Arsenal-spelare. Jag är väldigt glad. Jag har alltid drömt om att spela för den här klubben. Nu har jag uppnått den drömmen och jag är överlycklig.

Det här är en av de vackraste dagarna i mitt liv."

Se Gervinho i Arsenal-tröjan genom att klicka HÄR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0