Tevez lämnar Man City!

Carlos Tevez har nu i ett officiellt uttalande gjort klart att han inte vill spela för Manchester City nästa säsong.

- Jag är ledsen att jag måste delge Manchester City min önskan att lämna klubben. Jag vill göra det klart att jag har stor respekt för klubben, dess fans och ägarna.

Anledningen bakom är att Tevez vill komma närmre sina döttrar, som bor i Argentina.

- Jag hoppas att alla kan förstå under vilka svåra familjeförhållanden jag levt de senaste 12 månaderna. Att leva i Manchester utan mina döttrar har varit väldigt svårt för mig. Allt jag gör, gör jag för mina döttrar Katie och Florencia. Jag behöver dem för att vara lycklig, de är mitt liv, sade Tevez i uttalandet.

Den målfarlige argentinaren ser nu ut att lämna City


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0