C. Ronaldo: Ingen flytt

Reals skyttekung och superstjärna sätter nu stopp för alla spekulationer. Det blir ingen övergång till Manchester City.- Jag skulle kunna skriva på för 10 nya år med Real, säger Ronaldo till en spansk radiokanal.

Förra veckan rapporterades det att Manchester City ville slå alla tiders transfer-rekord och lägga ett bud på Ronaldo. Manchesterklubben uppgavs vara beredd att lägga ca 1,5 miljarder svenska kronor för den portugisiske megastjärnan

Spanska radiokanalen Cadena Cope konfronterade Ronaldo med uppgifterna att han krävde 220 miljoner kronor om året för att skriva på för Manchester City.

-Inte illa va? Nä, jag lämnar inte. Jag ger dig mitt ord. I dagsläget skulle jag kunna skriva på för 10 nya år med Real, avslöjar Ronaldo.

Skyttekungen stannar!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack ;) din blogg va asnice med !

2011-06-14 @ 17:05:39
URL: http://pleasurebitchezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0