Back on track!

Tjena tjena kära läsare, har inte hunnit uppdatera bloggen, eller hunnit å hunnit, jag har inte pallat ;D
Har varit på resande fot i tre veckor men nu är jag tillbaka, lagom till Community Shield-matchen (Chelsea-Manchester United) på söndag. Tror nog The Red Army får stryk av Chelsea denna gång, but anyway...inte långt kvar nu tills säsongen för de stora ligorna drar igång och då tänker jag främst på La Liga där Real Madrid har fått en ny tränare inför denna säsong (föga förvånande). José Mourinho är det nya tillskottet på tränarsidan iaf.
Tror faktist han lyckas med deras defensiv i år så räkna med att Los Galacticos går långt denna säsong, jag har ju som sagt aldrig ljugit för er tidigare...ni minns väl Tysklands bronsmatch i VM, där jag gav er rådet att satsa en slant på Den tyska armén vilket blev lyckat eftersom att de vann matchen :D
Community Shield-bucklan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0