Fyllevandring

sitter här och börjar faktist nyktra till lite grann, skön kväll ute, kan ju inte klaga iaf ;)
"varannan vatten" är rena bullshiten bara så ni vet, tänkte testa den metoden men den va inte särskilt lyckad..
träffade på nåra som exakt påminde om dem i filmen This is England typ en skinhead å nåra som hänkade efter han å en neger som inte visste vägen hem till mig när jag frågade dem så jag vandrade vidare dock åt fel riktning men va gör de när man träffade på ett par trevliga brudar som bjöd in en på lite efterferre :P
ajfan min mobil är borta :(
men nu fan ska jag slagga å sova ruset av mig, jag förtj'nar deeeeeeeeeet!
peace out eller fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0