Van der Vaart tillbaka på Bernabeu

Under tisdagskvällen spelar Tottenham mot Real Madrid på Santiago Bernabeu och för en spelare i London-laget är matchen extra speciell. Rafael Van det Vaart anslöt till Tottenham i augusti när han lämnade just Real Madrid – en klubb han säger att han trivdes i.

- Jag hade en fantastisk tid i Madrid. Jag är väldigt stolt att jag har spelat här och det känns speciellt att återvända eftersom det bara var åtta månader sedan jag lämnade. När jag skrev på för Tottenham kunde jag inte ens fantisera om jag skulle komma tillbaka hit så snart.

Sportsligt väntar en tuff uppgift Tottenham, som inte gjort mål på tre matcher. Nu måste laget få slut på måltorkan mot Real Madrid, för att skaffa sig ett bra läge att gå vidare.

- Vi har inte spelat bra, men att möta Madrid är något speciellt. Vi behöver ett mål för att ha en bra chans att gå vidare, så vi vill attackera och göra mål.

Rafael Van der Vaart under sin tid i Real


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

sv: okej, jag har haft fotodag med min vän :D

kolla gärna bilderna i bloggen (a)

kram

2011-04-05 @ 20:26:17
URL: http://idoljulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0