Ronaldo hoppas på avskedsmatch! :D

Fotbollslegendaren Ronaldo, som i veckan bestämde sig för att avsluta karriären, hoppas få spela en avskedsmatch tillsammans med lagkamrater från sina tidigare klubbar.

-Jag vill samla alla som jag spelat tillsammans med och spela inför en publik som älskat och hjälpt mig, säger Ronaldo.

Ronaldo vill att hans lag ska få möta det brasilianska landslaget.

-Det skulle bli ett stort party, säger han.

Jag kommer ihåg matcher där Ronaldo valde spelare som skulle möta ett lag som Zidane hade valt. Ronaldos lag mot Zidanes lag, den matchen spelades väl för ca 5-10 år sedan men grymt kul att titta på, tror den slutade 3-3 :)


Kommentarer
Postat av: MAJZANS

s; haha ja, precis ;)

allt bra med dig idagdå? :D

2011-02-16 @ 17:14:06
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0