Unitedlegendar

Manchester Uniteds mittfältare Anderson vill bli klubben trogen så länge som möjligt. Och bli en legendar som Giggs och Scholes.
– Jag vill skriva historia här, säger brassen.

Mittfältaren Anderson hade ett tufft 2010 med skador, skandaler samt en bilolycka. Men sedan comebacken verkar ändå United-brassen hittat rätt och har sett strålande ut på det centrala mittfältet. Nu hyllar han sina lagkamrater och öppnar för att stanna i United karriären ut.
– Jag tittar på spelare som Ryan Giggs och Paul Scholes och jag vill göra vad de har gjort, säger Anderson till United Review.
– Jag vill skriva skriva historia här och stanna precis före slutet av min karriär. Sedan hoppas jag att jag återvänder till Brasilien och avslutar karriären i Gremio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0