City ryktet stämmer inte

Zlatan Ibrahimovic nobbar Manchester City - Mino Raiola dödar ryktet.

Manchester City kan glömma Zlatan Ibrahimovic. Svensken stannar i Milan.
- Jag förstår inte varför alla tror att Zlatan ska till Manchester City, säger agenten Mino Raiola till fotbollskanalen.se.

I dag avslöjar engelska medier att Manchester City, som är klart för Champions League, vill värva Zlatan Ibrahimovic. Lagets tränare Roberto Mancini bekräftar att en anfallsplats är vigd åt svensken. Men, nu kan fotbollskanalen.se avslöja att City kan glömma Zlatan - svenskens agent Mino Raiola anser att ryktet är absurt.

- Det här är en väldigt konstig situation. Zlatan har ett fyraårskontrakt med Milan, som vi skrev förra året. Och jag förstår inte varför alla tror att Zlatan ska till Manchester City. Egentligen är det lika bra att inte kommentera sådana här rykten, säger Zlatans agent Mino Raiola.

I lördags vann Milan den italienska ligan - och mitt i firandet berättade Zlatan för fotbollskanalen.se att alla rykten om en flytt är falska.

- Jag kommer att stanna i Milan, allt annat är bara nonsens. Man får inte glömma att den här säsongen i Milan gav mig tillbaka mitt leende. Det är klart att jag stannar.

Ibrahimovic trivs med Pato och Milan


Kommentarer
Postat av: HANNA

allt bra med dig? :)

2011-05-11 @ 17:03:36
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Back to the nineties

Kolla gärna in vår nya 90-talsinspirerade blogg :)

2011-05-11 @ 17:40:23
URL: http://backtothenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0